Dlaczego warto samodzielnie wykonać reklamę na ciężarówce?

Reklama na służbowym aucie jest najtańszą formą reklamy. Jest perfekcyjną opcją na skuteczne reklamowanie, produktu, własnej marki bądź też świadczonych usługi. Mobilność, sposobność trafienia do różnych grup klientów to kluczowa cecha nadruków promocyjnych na samochodach, ciężarówkach – autach.

Jaką metodą przygotować promocję – obkleić swój pojazd?

Wbrew pozorom nie jest to nadzwyczaj wymagająca czynność. Zależnie od tego, jaki mamy plan na swoją reklamę, owej metody przygotowania będziemy musieli użyć. Najbardziej rozpowszechnioną – znaną oraz najłatwiejszą do samodzielnego przyrządzenia jest grafika promocyjna cięta z oklein samoprzylepnych. Jaką metodą się zatem zabrać do stworzenia naszego dzieła?

Po pierwsze należy rozpocząć od szkicu plastycznego, mianowicie co oraz w jakim miejscu musi się znaleźć, w jakich kolorach, w jakiej wielkości i najważniejsze, na których częściach busa. Pod kątem faktu jak na przykład zaplanujemy umieszczenie naszych tekstów na poszczególnych częściach – elementach samochodu, będziemy musieli dostosować typ folii oraz potencjalnie metodę jej nakładania. Doradzamy początkującym, aby zaczynali od jak najbardziej prostych fragmentów bryły samochodu. Dlaczego ? – bowiem okleina reklamowa w takich miejscach (równych) okaże się najlżejsza do przyklejenia – wyklejenia i jakby tego było mało, cena okleiny na równe podzespoły okaże się tańsza od oklein na przykład odlewanych.

Wstępny krok – opracowujemy grafikę na samochodzie.

Od tego wszystko się inicjuje. Jest to pierwszy i podstawowy krok, przybliżający nas – właścicieli biznesów do celu, którym ma być oklejone w wyśmienitą reklamę na pojazd. Żeby wykonać taki projekt, dobrze by było umieć obsługiwać jakiś program do grafiki. Najczęściej wykorzystywane do przygotowywania grafik – ofert reklamowych, są aplikacje wyprodukowane przez Adobe i Corela. W przypadku gdy posiadamy na pececie którąkolwiek z wersji na przykład Corel Draw, to trzeba sporządzić zdjęcia z prostopadłej pozycji (nigdy nie pod kątem), 2 boków i bagażnika pojazdu. Potem trzeba uważnie wymierzyć auto w „naturze” – specjalnie abyśmy mieli możliwość pracować nad designem w jakiejś skali. Polecamy wykorzystywanie skali bądź jeden do jednego, bądź jeden do dziesięciu. Zapobiegniemy w ten sposób pomyłki przy eksportowaniu projektów do programów tnących ewentualnie drukujących własną zaprojektowaną grafikę. Skoro posiadamy już zdjęcia samochodu, poznaliśmy jego rzeczywiste gabaryty, mamy komputer oraz prawidłowy program plastyczny, to możemy zacząć projektowanie naszej reklamy.

Więcej informacji znajduje się pod adresem: taśmy pakowe producent Protape

Dodaj komentarz